Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Love Is Yours :)

kehilangan dye :'/
Thursday 24 May 2012 | 20:46 | 0 comments

Nie dye , Muhamad Asyraf , aku kenal dye dary form 1 coz aku ngan dye satu kelas . and tetibe aku buley suke at dye nie . aku pong ta taukk knape doe . sebab dye ddok at belakang aku je . dye suke kacau aku . dry situ lha aku buley suke at dye . pastu form 2 pong aku satu kelas ngan dye , aku rase macam jodoh je lha pulak , hehew :)) 


Nie dye , hari nie aku dapat berite yang buruk . bahawe Muhamad Asyraf akan berpindah ke Batu Pahat buat selame-II nyer , wahhhh ~ aku rase nak meraung pong ade doe :'/ aku ta buley doe kalau dye ta de depan mate aku . knape dye nak pegy jauh sangat ? knape ? lepas nie aku ta dapat nengok muke dye , ta dapat nengok dye ketawe , ta dapat nengok dye senyum , ta dapat nak dengar dye panggel name aku lagy . kehilangan kau berat bagy aku (!)


Nie pic dye mase taon nie , dye patah tangan sebab maen bola , nampak sngt dye nie kaki bangku an ! hehew . gurau je kawan :)) kesian dye kan , aku ta penah nengok dye tersekse macam nie . nie baru first time je doe . aku nak je pegang dye punyer tangan tu tpy kite nie ade agame , ta buley pegang sesuke atie je kan (!) keyh lha , kalau aku citer panjang-II pong ta de gune nyer . kalau orang tu nak pegy kite ta buley halang dye . tu kehendak dye kan . Achap aku doakan kau selamat kat luar sane . jangan lupe an kawan-II lame kau especially aku . hehew . aku suke kawan dengan kau sebab kau nie sporting giler . Good Bye My Friend . :'( 



I hope you are happy out there close . Do not forget me . Aku sayang kau budakk <3 ~



Older Post | Newer Post
Disclaimer



Bonjour fellas! Thank you for your visit and do leave your footprint on my tagboard. *wink

Navigations

Entries About Links

Tagboard



Put your shoutmix code here. The width must be 200px - 230px only.

Music Box




Credit