Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Love Is Yours :)

Sehati Sejiwe ♥
Sunday 17 June 2012 | 20:09 | 0 comments


Pikaa (!) Nie dye adeq angkat aku merangkap girlfie aku . haha . Merepek seyh :) Aku suke perangai dye yang sporting and giler-II . Kalau korang kenal dye , mezty hidop korang sentiase happy . Aku kalau ade masalha mezty citer ngan dye . Dye sentiase mendengar . Tu yang aku suke sangat kawan ngan dye . Jap-II , korang ingat lagy ta dekat Dak Sengal ? haa , ni lha kembar dye yang aku cakap dulu tu . Sweet kan . Kejap lagy korang nengok pic dye sesame keyh :')




SuperMan  Sekarang nie aku bukan nak cerite pasal SuperMan taukk . Aku nak cerite orang yang dekat dalam pic uh :) Nie dye . Sweet kan twins nie . Aku suke sangat nengok dye orang bersame . Aku rase macam nak masok balek perut mak aku and keluar dengan kembar aku sendiry . hehew . Kalau diizinkan lha . Tpy aku rase memank ta akan terjady lha :'( Nie semua angan-II lha Lieysa . bhahahakk . 




Nie last pic aku masok kan . Korang nengok lha puas-II keyh . Tenung dye sampai lebam .  Kalau korang nak taukk . Tpy kalau korang ta nak taukk pong ta pe . Aku ta kesah langsung . hehew . Dye nie HOT taukk ! At Fb ? korang jangan cakap lha . Memank HOT giler . Kalau buley sume orang nak at dye tpy malang nyer dye nie kuat memilih lha . Tu yang susah siket uh ! Kalau korang nak takle dye , kene betol-II buat dye syok at korang keyh ! Korang kene taukk ape yang dye suke and ape yang dye ta suke . and lagy satu dye ta suke boy yang hisap rokok . Coz ta cool . bhahakk :) 9ty baru dye terime :) kbhaiii 



Older Post
Disclaimer



Bonjour fellas! Thank you for your visit and do leave your footprint on my tagboard. *wink

Navigations

Entries About Links

Tagboard



Put your shoutmix code here. The width must be 200px - 230px only.

Music Box




Credit